Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of een email sturen aan info@bagagekoerier.nl

U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel via www.sgc.nl.

Voor klachten kunt u terecht bij

Bagagekoerier.nl
 info@bagagekoerier.nl
 +31 23 2060466
Wijkermeerstraat 31
2131 HB Hoofddorp
Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18.00 geopend