Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of een email sturen aan info@bagagekoerier.nl

U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel via , voor consumenten via www.sgc.nl. en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Voor klachten kunt u terecht bij:

Bagagekoerier.nl
Customer Service
 info@bagagekoerier.nl
 +31 23 2060466
Wijkermeerstraat 31
2131 HB Hoofddorp
Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18.00 geopend